Ahad, 3 Mei 2009

Projek Pembangunan Bersambung

Setelah terhenti lebih kurang tiga bulan, Projek Pembangunan STAIL-SMART telah bersambung semula awal April yang lepas. Projek bersambung semula dengan pembinaan dasar bangunan setelah kerja-kerja penanaman cerucuk selesai hujung Disember yang lalu.

Projek pembinaan ini terhenti selama tiga bulan adalah kerana dana yang tidak mencukupi setelah wang sebanyak RM2300 000 digunakan bagi kerja-kerja penanaman cerucuk. Anggaran kos bagi kerja-kerja pembinaan dasar bangunan ini lebih kurang RM200 000. Kos keseluruhan projek adalah sebanyak RM2 juta. Hampir RM500 000 telah digunakan setakat ini bagi kerja-kerja penanaman cerucuk dan pembinaan dasar bangunan. Oleh itu pihak kami masih memerlukan dana sebanyak RM1.5 juta bagi merealisasikan pembinaan bangunan ini.

Kami merayu dan menyeru kepada seluruh muslimin dan muslimat agar terus memberikan sumbangan kewangan anda kepada kami bagi tujuan pembangunan ini. Kami amat mengharapkan agar bangunan ini dapat disiapkan penghujung tahun ini (2009) bagi membolehkan ia digunakan pada sesi pengajian tahun hadapan. Bersamalah membantu kami membantu Pendidikan Islam di Pulau Pinang khasnya dan di Malaysia amnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan