Rabu, 16 September 2009

Motivasi Iman: Terjual Melebihi 1100 Naskhah


Alhamdulillah, buku Motivasi Iman tulisan Abu Farwah atau Ustaz Ahmad Fahmi b Abu Bakar telah dijual melebihi 1100 naskhah hanya dalam tempoh tiga minggu. Buku yang mula dijual pada 1 Ramadhan bersamaan dengan 22 Ogos yang lalu ini mendapat sambutan hangat di majlis-majlis kuliah, tazkirah dan ceramah. Kebanyakannya dijual oleh penulis sendiri di samping kakitangan-kakitangan sekolah.

Cetakan kedua buku ini berjumlah 1000 naskhah telah dicetak dan sedia dijual. Cetakan kedua telah dikemas kini. Beberapa pembetulan dari segi kesalahan ejaan telah dibetulkan.

Insya Allah, selepas Ramadhan buku ini akan berada di kedai-kedai buku sekitar Seberang Perai sebelum cuba diluaskan ke seluruh kedai-kedai buku di Pulau Pinang. Diharapkan dengan penjualan di banyak kedai buku akan meningkatkan jumlah penjualan yang seterusnya akan meningkatkan sumbangan ke tabung pembinaan projek pembangunan STAIL-SMART yang kini dalam proses pembinaan.

Atas permintaan ramai buku ini turut akan dijual secara online. Oleh itu, sesiapa yang berminat mendapatkannya sila berhubung terus dengan Budiyanto b Unggun di talian 019 5235592 bagi memesan tempahan. Caj pos akan dikenakan bagi setiap pesanan. Duit boleh dimasukkan ke dalam akaun Maybank: 557447202487 atas nama Koperasi Warga Sekolah Tahfiz Al Islah Berhad.

Motivasi Iman diterbitkan oleh Koperasi Warga Sekolah Tahfiz Al Islah Tasek Gelugor Berhad yang berdaftar di bawah Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM). Ini merupakan projek pertama penerbitan Koperasi Warga STAIL. Insya Allah penerbitan kedua akan menjengah pasaran Disember 2009 atau Januari 2010. Doakan agar usaha kami ini dalam menyebarkan ilmu Allah Taala ini dipermudahkan Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan