Rabu, 3 Jun 2009

Kaunter Promosi Di Ekspo Usahawan Bumiputera Malaysia 09


Ketika ini, sedang berlangsung Ekspo Usahawan Bumiputera Malaysia 09 di tapak ekspo Seberang Jaya, Pulau Pinang. Sekolah Tahfiz Al Islah-Sekolah Menengah Arab Tahfiz (STAIL-SMART) turut tidak ketinggalan menyertai ekspo pada kali ini. Ekspo kali ini dianggarkan disertai hampir 400 usahawan bumiputera yang menjual dan memperkenalkan pelbagai barangan keluaran mereka.

Kaunter Promosi STAIL-SMART seperti biasa akan memperkenalkan tentang sekolah kepada masyarakat. Perkara paling penting dalam promosi ini adalah bagi mendapatkan derma, sumbangan, zakat atau wakaf daripada orang ramai yang hadir untuk digunakan bagi pembinaan bangunan kekal yang sedang dalam proses pembinaan. Setelah lima hari ekspo ini berlangsung, sambutan yang diterima kaunter STAIL agak baik di mana ada individu yang memberi derma, membayar zakat dan wakaf. Di samping tu juga, jualan barang-barang tertentu turut mendapat perhatian terutamanya air zam-zam. Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan borang pendaftaran kemasukan pelajar sesi 2010 juga boleh dapatkan borang tersebut di kaunter STAIL-SMART.

Kaunter Promosi STAIL-SMART di tapak ekspo ini diketuai oleh Pegawai Projek & Pembangunan Insan STAIL-SMART, Budiyanto Unggun dan dibantu oleh tujuh orang kakitangan STAIL-SMART yang bergilir-gilir menjaga kaunter ini.

Kepada anda yang masih lagi belum berkunjung ke Ekspo Usahawan ini, segeralah berkunjung sebelum terlambat dan jangan lupa singgah di Kaunter Promosi STAIL-SMART di lot G 14. Bantu kami mencapai RM2.5 juta untuk Pendidikan Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan